Namaste

Namaste

vineri, 19 decembrie 2014

TU ESTI MINUNEA MEA


Tu esti minunea mea din orice timp
iubirea arde-n mine valvatai
pentru tot universul ,nu te schimb
ca mult prea dragi mi-s ochii tai

ti-e chipul luminos ca luna plina
si trupul cald, perfect si statuar
iubirea mea nascuta-i din  lumina
aprinsa ca  taciunii mari in jar

eu langa tine am sa fiu iubire
o vesnicie lunga  si  inca zece
ma oglindesc etern in ochii tai
si nu voi mai simti timpul cum trece

doar stelele clipind duios in jur
vor fi  arzand ca noi, in vesnicie
tu esti lumina sufletului meu
si jumatatea care imi lipseste mie

noi doi, iubirea absoluta si eterna
unindu-ne in sarutul cald si  pur,
oriunde as privi e  chipul tau iubit
ce umple universul , imprejur...


 Pentru sufletul-flacara ,cu drag






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu