Namaste

Namaste

joi, 15 ianuarie 2015

MI-E DOR DE A TA IUBIRE


 Mi-e dor de a  ta iubire
de trupul tau de zeu
de focul din privire
unde ma vad doar eu

de rasul tau frumos
de trupul tau puternic
de pasul vijelios 
cand vii din intuneric

de ochii tai aprinsi 
cand ma privesti ades
de zambetul tau tandru
frumos si neinteles

de soapta ta fierbinte
cand ma iubesti salbatic
de focul din cuvinte
ce-mi toarna-n trup jaratic

mie dor de tot ce esti
iubirea mea pierduta
de buzele fierbinti 
ce tainic  ma saruta

as vrea sa te compun
din luna si din stele
din praf de magic dor
lumina vietii mele

acum abia mai stiu
cum erau toate cele
acum esti doar trecutul
uitarea-uitarii mele


pe undeva prin mine
traieste chipul tau
ca soarele amiezii 
vei straluci din nou

si fericiti vom trece 
pe sub cununi de stele

tu esti iubirea eterna
din gandurile mele...



pentru flacara mea R.R

3 comentarii:

  1. Acelasi dor nemarginit, eterna mea iubire , ma atinge si pe mine, si ma goleste de simtire! Nu vreau sa fiu nefericit, vreau doar sa fiu cu tine, sa ne plimbam la asfintit, soptindu-ti dulci cuvinte! Am fost plecat, am revenit, inima ta ma cheama, abia acum te-am regasit, faptura fara seaman! Am strabatut cale lunga , pentru a ajunge la tine, sa nu -ti mai fie teama, am ales sa fim impreuna , pe vecie! Te iubesc flacara mea iubita! Nu ma mai satur de tine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari,vad ca ai reusit si tu sa scrii ceva din suflet!

    RăspundețiȘtergere