Namaste

Namaste

miercuri, 7 ianuarie 2015

NOAPTE DE IARNA




e noapte de iarna pe campia trista
e asa frig in lume,geruri ca la pol
luna cu lumina ei galbena si pala
lumineaza vag  pe pamantul  gol

trece cate o umbra si se pierde in zare
pe paduri de gheturi suflate-n argint
asemenea umbrei trec si eu pe drum
pasii vechi de ieri,abia regasind

ca te-am asteptat in gerul salbatic
cu privirea calda ,cu pieptul aprins
simt la mine-n suflet fostul cald jaratic
ca de asteptare,e aproape stins

focul din iubirea care azi ma face
sa stau iar de paza turturilor grei
este  stins aproape de indiferenta
pe care o citesc prea des in ochii tai

numai o speranta ma mana pe calea
unde ai disparut  fara sa revii
 campia pustie imi cunoaste jalea
asteptarea trista-n noptile pustii


iubire aprinsa,unde ai disparut
 cu inima  mea ai plecat in ger
tot privesc in urma la tot ce-am pierdut
singura si eu ca stelele din cer


par si eu fantasma alba peste camp
sa te imbratisez atat imi doresc
sa  ma ti in brate in desertul alb
si macar o data sa-mi spui''te iubesc''...


 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu