Namaste

Namaste

vineri, 12 septembrie 2014

INTALNIRE



Te-am intalnit in prag de toamna
treceau cocorii catre zare
nu am stiut ca te-asteptam 
pe lunga timpului carare

cadeau frunze rotind din pom
cadeau si-n noi,iluziile toate
priveam fara sa te cunosc
pareai ca rasarit din noapte

asa de aproape imi pareai
parca de-o viata  te stiam
veneai din vremea de demult
de-o viata intreaga te visam

asa de aproape era a ta fiinta
si ochii tai pareau asa stiuti
zambind imi rascoleai inima
si asteptam  sa ma saruti

era un vis?sau tu existi aevea
venit din timpul fara de hotar?
de dincolo de pragul mortii
ai renascut tu pentru mine iar?

am mii de intrebari ca sa iti pun
am mii de imbratisari ca sa iti cer,
dar daca tu vei disparea pe drum
asa cum norii mai dispar pe cer?

daca tu nu iti amintesti de mine
si de iubirea care ne uneste
daca ai sa fugi in zari straine
 departe de cea care te iubeste?

atatea intrebari..nici un raspuns
poate mai intalnit cu un motiv
tu ochii ii tintesti prea sus
si-ai sa ma pierzi definitiv

daca aveai un alt destin
sau era ceva la intamplare
nu ne intalneam nicicand aici
nu ne iubeam asa de tare

astept sa te trezesti din vis
astept si iti intind o mana
ti-am dat de mult a mea inima 
si vreau la tine sa ramana...
 

2 comentarii: