Namaste

Namaste

luni, 8 septembrie 2014

PE SUB CERUL INSTELAT




Pe sub cerul instelat
ne plimbam mana in mana
sufletul involburat
nu avea ce sa mai spuna

era in ultima mea seara
inainte de plecare
 te strangeam cu dor in brate
iar tu ma strangeai  mai tare

aveam sa plec o vreme lunga
acolo imi era chemarea
si nu stiam cat voi lipsi
si de voi mai gasi cararea

nu mai spuneam nici un cuvant
erau de mult rostite toate
aveam sa ne instrainam 
si eu voi rataci in noapte

nu ma priveai,dar eu stiam
ca ai fi vrut ca sa nu plec
dar eu priveam in zarea larga
cu male marii valuri trec

spuneam ca asa vor trece anii
cum peste ape trece vantul
ma voi intoarce iar la tine
si imi voi respecta cuvantul

stiai ca nu voi spune nu
ca ma voi pierde in uitare
dar ai sperat ca a ta iubire
decat orice va fi mai tare

eu ma voi naste ca un om
si voi trai o viata amara
dar tot stiai ca am sa plec
si ca ma vezi ultima oara

mi-ai spus''astept sa-ti amintesti
a mea iubire nesfarsita
si din iluzie sa iesi,
tu adorata mea iubita

voi fi mereu ingerul tau
te voi pazi orice ar fi
si voi spera ca la sfarsit 
de mine iti vei aminti

trecut-a timpul,lungi milenii
din clipa amara a despartirii
si azi mi-am amintit de tine
 purtata-n bratele  iubirii

acum din stelele de jar
tu te vei cobora la mine
luceafar dulce si uitat
intaia oara-mi va fi bine

pe sub cerul instelat
ne vom plimba pe langa mare
nu te-am uitat,nu mai uitat
iubirea noastr-a fost mai tare...


pentru tine,drag suflet uitat
LYA
 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu