Namaste

Namaste

joi, 3 iulie 2014

MESAJ DE LA SANANDA

 
Aseara ,cand m-am  culcat m-am gandit ca as vrea
 sa stiu daca exista vreun avantaj in ascensiune daca faci parte din familia conducatoare a Universului si am primt si raspunsul.Stiam ca sunt sus,de obicei primul vis care il tin minte e cel  de pe nava.Eram Sananda ,cel real...stiam ca am exact figura aceasta de mai sus, ce a pus-o Nada pe blog aseara.Stiam  ca  sunt EU  ,cel adevarat ,pentru ca in sinea mea  ma simteam total diferita de felul in care sunt eu aici.Aveam o discutie cu mama ,Lady Venus despre familia celesta aflata la sol.Ea ,ca o mama  zicea ca noua ne este destul de greu aici,ca avem de luptat din greu in fiecare zi.Eu ma uitam cam incruntat si ii spuneam ca nu conteaza cine sunt cei de jos...ca sunt aspectele mele,ca sunt extensii din mine sau din parintii sau din copiii mei,nu are nici o importanta pentru ca ,daca ei nu fac ceea ce  trebuie nu ajung sus.Ea incerca sa mai indulceasca situatia dar eu i-am zis:''Nimeni nu are nici un privilegiu,poate sa fie oricare dintre noi.Faptul ca fac parte din noi nu ii ridica in cer fara sa faca nimic si se inseala amarnic daca cred asta.Am sa tai din radacina orice incercare de a ajunge aici numai ca sunt din  familie.Nimeni nu vine fara munca,fara efort personal,absolut nimeni ,nu exista privilegiati ''.Si tot ce am vorbit era in acelasi ton ...Simteam ca sunt o persoana dura chiar si cu mine,ca sunt intrasingenta cu lipsurile si nu am compasiune pentru slabiciunile nimanui,dar si ca sunt o persoana dreapta si ajut pe cel care face eforturi sa reuseasca.Cam asa suna mesajul de la SANANDA. Eu pot doar sa spun ca este mereu langa mine si ma ajuta in toate situatiile daca vede ca eu ma zbat sa reusesc.Daca vede ca sunt determinata sa ies din joc  ma sprijina din toate puterile.Asa face cu oricare,pentru ca apreciaza fiintele care sunt hotarate,determinate si persevereaza pe drumul spre cer,pentru ca nu are preferati si nu exista alesi.

3 comentarii:

  1. "...dar si ca sunt o persoana dreapta si ajut pe cel care face eforturi sa reuseasca.!!! "

    Asa este ! ADEVARAT este Lya ! Si eu am simtit asta pe pielea mea! Ma chinuiam de ani de zile cu un viciu , un atasament; Acum credeam ca am scapat ....acum iar cadeam! Si dracii aia de arhoni ma jucau cum le convenea.Si cum ai zis si tu , am fost ajutata pentru ca a vazut ca eu chiar voiam si imi doream din tot sufletul. Poate ca la tine a avut alta forma problema....dar eu te-am inteles perfect Lya, ca stiu ce inseamna. Cine m-a vazut si ma stia , a inteles ca "ceva"s-a intamplat cu mine. Dupa un zbucium de 4 ani ...deodata sa te vindeci de la o ora la alta!!!!! Eu traiam si simteam ....si parca nu-mi venea nici mie sa cred ca am scapat!!!!
    Este adevarat tot ce ai spus Lya! totul este sa-ti doresti ! chiar daca nu poti sa reusesti singur....cu siguranta esti ajutat !
    Multumesc pentru visul impartasit Lya! Namaste!

    RăspundețiȘtergere
  2. Se poate sti ce se are in vedere cand se spune "Nimeni nu vine fara munca,fara efort personal,absolut nimeni ,nu exista privilegiati ''
    Ce fel de munca sa depuna tanti Vasilica la 73 de ani, nea Gheorghita la 57 si Marin cu Marioara la 22-25?
    Aste fiind spuse ma astept ca raspunsul sa nu vina in 2 peri, ca atunci nimeni din cei netreziti pe care se spune ca ii ajutati sa avanseze si sa vada ce nu vad mai mult ii zapaciti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alexandru, ca si tine asteptam si eu raspunsul la intrebarea ta. Dar se pare ca rapunsul nu a mai venit! Mai asteptam, nu-i problema!

      Ștergere