Namaste

Namaste

luni, 14 iulie 2014

EU VREAU SA ZBOR

 
eu vreau sa zbor,sa ating norii
sa fiu un fulger printre stele
si  sa aduc din ceruri nalte
o stea pe fruntea dragei mele


 eu vreau sa cant ,ca si un inger
sa spun in triluri fericirea
sa fie fiinta ta un cantac
in care sa imi vars iubirea


eu vreu sa fiu intre luceferi
cel mai frumos si luminos
ca sa iti dau a mea lumina
ca sa ma vezi mereu de jos


eu vreau sa fiu cel care are
ochii intorsi mereu spre tine
si tot atras de a ta fiinta 
sa zbor pan' nu mai stiu de mine

ratacitor la poarta lumii
rapus de ochii tai albastrii
eu vreau sa fiu cel ce-ti aduce
din ceruri nalte foc de astrii

ca si inima mea cand bate
ea bate numai pentru tine
tu esti in gandurile toate
si tu  esti totul pentru mine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu