Namaste

Namaste

joi, 10 iulie 2014

SARUTUL TAU

 
sarutul tau e ca si mierea
imi umple inima de dulce
in vene curge  incet ,placerea 
de langa tine nu m-as duce

sarutul tau e ca o apa 
ce curge  peste a mea inima
si gura mea de-a ta se-adapa 
si imi simt toata fiinta plina

sarutul tau e ca vartejul 
ce in adanc ma rascoleste
se potolesc furtuni in mine
si toata fiinta infloreste

sarutul tau e ca balsamul 
ce vindeca orice durere
de nu te am mereu cu mine
eu stau si sufar in tacere

sarutul tau ma recunoaste 
si eu iti stiu gustul de fraga
de cate ori voi tot renaste
voi stii ca tu esti a mea draga

sarutul tau e ca nectarul
ce curge din potir de floare
si fiinta mea se-mbata toata 
si tremura de-nfiorare

eu te astept cu nerabdare
sa vii din lumi indepartate
te-astept cu bratele intinse 
te-astept de o eternitate

si stand in pragul casei noastre
si asteptandu-te mereu
din toate cate sunt in mine
mie dor doar de sarutul tau...
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu