Namaste

Namaste

vineri, 25 iulie 2014

EU NU TE UIT

 
Eu nu te uit oriunde-ai fi
ca tu esti marea fericire
in orice colt te voi gasi
chemata fiind de-a ta iubire

eu stiu ca ma vei auzi
in orice colt din orice lume
iubirea mea mereu va stii
te va chema mereu pe nume

 NOI DOI
sub lumina lunii pale
pe sub florile de tei
la pieptul tau stau eu ascunsa
e numai dor in ochii mei

tu imi soptesti cuvinte tandre
si ma strangi incet la piept
eu te-ascult cu bucurie
sarutul tau cu drag astept

inima imi bate-n tample
buzele fierbinti soptesc

fata ta e asa aproape 
nici sa respir nu indraznesc

si astept cuprinsa de un tremur
sarutul tau invapaiat
si simt cum sufletul meu canta
de fericire nencetat

asa cuprinsi de o arsura
 pe sub a florilor petale
 eu gust fara ca sa ma satur
dulceata calda a gurii tale

ramai o noapte instelata
si zori sa nu mai rasariti
ca nu ajunge noaptea toata
cand sunteti tineri si iubiti

as sta asa o vesnicie
la pieptul tau plin de iubire
si luna sa apuna pala
pe visul meu de fericire... 

 
 
 
 
 




e

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu