Namaste

Namaste

sâmbătă, 9 august 2014

FOCUL DIN IUBIRE



 Minunata Valvataie,
Ce in suflet se aprinde,
Prinde Viata,prinde forma,
Doua Aripi va deschide,
Ce mereu ma-mbratiseaza
Sfinte Suflet Flacara,
Si Iubirea mi-o trimite,
Gand curat si Pavaza!
Intre Lumi si printre Stele,
Eu te stiu si te gasesc,
Vesnic vii si esti aevea,
Ori Stelar ori pamantesc.
Cand Un Suflet intregi-vom,
Amintiri vreau sa-ti aduc,
Ca sa stii si tu ,Iubire ,
Cat ma doare cand lipsesti!




 



Alaturi imi vei fi

Esti printre nori si printre Stele,
Suflet frumos ,din mine rupt,
La gatul Universului, margele,
De mana Creatorului facut,

Sirag de perle ,de smaralde ,de cristale,
Ce frumusetea lor impart cu noi,
Alaturi imi vei fi ,Sfanta Vapaie,
Cand lumea va mai fi iar cum a mai fost!


 Cand vei sti

Cand vei sti cat Dor incape,
In Inima-mi arzand ca focul...
Vei reveni, purtat de ape,
Purtat de nori,sa-mi prinzi mijlocul,
Cu maini de zeu si inima de foc,
Vei reveni Iubire si vom fi iar un TOT!





"Nu-mi multumi mie,ci tie multumeste-ti,pentru ca ceva din tine a tulburat divin Fiinta ce salasluieste in mine,atat de profund si de misterios incat,am pastrat aceasta stare de Iubire si incantare nealterata,aproape o viata de OM!"


Dedicate Sufletului Flacara si iubirii vesnice 

VENUS KUMARA


5 comentarii:

  1. Bunii esti foarte talentata. La fel si mama Nada si toata familia va iubesc enorm ma bucur ca sunt langa voi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa-i draga META,iubirea ne face pe toti poeti.

    RăspundețiȘtergere
  3. FRUMOASE CUVINTE VENITE DINTR-UN SUFLET FRUMOS!

    RăspundețiȘtergere
  4. Iubite Meta, sunt sigura ca de Iubire si tu poti scrie! Te iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. TE IUBESC INFINIT,IUBIREA INIMII MELE!

    RăspundețiȘtergere