Namaste

Namaste

sâmbătă, 16 august 2014

PRIMESTE INIMA MEA



 


 Am un cadou pentru tine.
Cand te-ai trezit dimineata am vazut spatiul gol si rece de langa tine.
Te culci si te trezesti pe aceiasi parte iar locul gol nu e niciodata ocupat.
Esti atat de ingrijorat de ziua de maine incat ai uitat de tine.
Pe tine nu te mai vezi, inchizi usa casei dupa tine si cand te intorci acasa tu ramai pe dinafara, iar tu nici nu stii ca faci asta.

Azi ti-am lasat ceva langa tine, pe locul ramas liber.
L-am considerat liber pentru mine si mi-am asezat acolo inima.
Iti ofer in dar inima mea.
Ea era pregatita pentru tine, ii lipsea un spatiu pe care sa il umple.
O singura dorinta are.

Orice ai face si la orice ora te-ai intoarce acasa, ia aceasta inima cu tine.
Viata ta va inceta sa mai fie o preocupare, grijile tale vor ramane la usa iar tu seara la culcare vei adormi langa o inima calda.
Inchide usa in fata grijilor si deschide-o pe cea a sufletului..el ma asteapta, si sunt aici sa umplu toate spatiile goale.

Primeste inima mea.


Cu drag pentru sufletul flacara
L.Nada Luciana Kumara

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu