Namaste

Namaste

miercuri, 20 august 2014

VREAU


vreau sa cuprind necuprinsul
sa strang stelele in al palmei caus
sa adun clipele fericite
si sa le arunc peste lume

vreau sa fiu o lumina
un zambet mare pe fata cerului
un zbor fara intoarcere,infinit
spre fiinta care sunt

vreau sa alerg printre stele
sa fi una cu ele ,cu totul
sa scriu  in cartea vietii mele
ultimul capitol,nesfarsirea

vreau sa te intalnesc intre clipe
la fel de pur ca lacrima cerului
sa fim impreuna in zbor
si vreau sa fiu eu ,chiar iubirea


vreau..dar cate nu vreau
nu am limite,nu am granita cerul
nu pun calus gandului bun
nu imi arunc aripile-n foc
nu imi pun lacat la poarta inimii
si nu imi inchid intre ziduri iubirea
vreau sa imi gasesc chiar astazi menirea...


Inspirata de ANEELIA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu