Namaste

Namaste

luni, 11 august 2014

VINO IN BRATELE IUBIRII

 

tu nu cunosti dorul ,nici iubirea
ai fost mereu strain de mine
ai cautat doar mangaiere
batand mereu la porti straine


nu mai gasit in nici un loc
in nici un timp,in nici o lume
raracitor fara noroc
eu am pierdut a tale urme

am trait viata dupa viata
dar tot n-ai invatat iubirea
si azi am renuntat de tot
desi ma doare ratacirea

dar se incheie timpul nostru
si ne vom intalni in stele
poate atunci atat iti spun
esti sufletul vietii mele

nu imi doresc nimic acum
cand suntem in aceasta lume
eu te astept pana cand tu
vei stii numai de al meu nume

poate ca inima de gheata
ce cauta doar amagire
acum se va  trezi de tot
 si va canta despre iubire

eu te astept de-o vesnicie
tu ma tot ocolesti mereu
veni-vei dulce amagire
acolo unde sunt doar eu?

sa fie regasirea noastra
izvor al vesnicei iubiri
sa  ne invesmantam in stele
sa fim nebuni de fericire

ah vino,esti sufletul meu
esti inima si ultimul gand
esti mai iubit dacat un inger
si mai presus de orice cuvant

si noaptea despartirii noastre
sa se sfarrseasca dintr-o data
orice durere sa dispara
si sa fim puri ca prima data

e univesul plin de stele
si inimile de extaz
o stea a visurilor mele
vei reveni la mine azi?

si amandoi uniti in unul
plutind usor in liber zbor
vom fi alaturi vesnicia 
nu vom mai suferi de dor


si doar iubirea sa rasara 
in drumul tau si in al meu drum
tot ce-a  durut o sa dispara
la fel ca nori desi de fum

vino ,in bratele iubirii
ca sunt a  ta si esti al meu
si da frau liber fericirii
ca sunt zeita si esti zeu...

 Pentru Sananda C.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu