Namaste

Namaste

sâmbătă, 19 iulie 2014

DACA OCHII TAI

 
daca ochii tai ca marea
ma vor cauta mereu
undeva in departare
te voi cauta si eu

daca ochii tai albastri 
la rascruci vor rasari
sigur undeva in lume
intr-o zi ma vei gasi

daca ochii tai din stele
tot intruna vor chema
eu de undeva departe
te aud ,iubirea mea 

drumul ma va duce-acasa
unde ochii tai mai plang
vin iubita mea frumoasa
vin in brate sa te strang

si sub luna cea suava
te voi tine asa aproape
vor cadea din ceruri flori
sub petale sa ne-ngroape

sub luceferi rasariti
din albastra departare
ne vom strange fericiti
si ne vom iubi mai tare

ca nu-i fericire singur
 nici iubire in vapai
daca vor mai curge lacrimi
din albastrii ochii tai...

PAT DE FLORI

pe un pat de flori de camp
doarme adanc iubirea mea
as vrea-n brate sa o strang
dar somnul pur il voi veghea

e asa naiva,inocenta
prada intaii ei iubiri
si doarme fara  nici o grija
nestiind nimic  de amagiri

eu o privesc cu ochii uimiti
ce fata alba de copil
ce mica ,dulce, delicata
ca intaia floare din april

trupul ei ma ademeneste
are in  el o vraja a lui
cum sta intins in iarba cruda
 si se ofera orisicui

dar eu sunt unicul in lume
ce stie taina ferecata
ea ma iubeste doar pe mine
intaia si ultima data

copil ,femeie totodata
ma farmeca cu tot ce este
in viata mea va fi doar ea 
prima si unica  poveste...

 
 
 

Un comentariu: