Namaste

Namaste

sâmbătă, 12 iulie 2014

CAND VINE SEARA






 iubita mea cand vine seara
prin mii de salcii plangatoare
aud cum se strecoara vantul
si cantec de privighetoare

si glasul  lor imi aminteste
de glasul tau uitat de mult
si as da orisice pe lume
odata doar sa il ascult


iubita mea,cand vine seara
si luna creste-n bolta inalta
cu stralucirea imi aminteste
ca nu-i ca tine-n lume alta

si peste lacul alb de nuferi
ea raza ei si-o oglindeste
si ochiul lacului senin
de ochii tai imi aminteste

si asa mereu cand seara vine
stau cu inima neimpacata
ca toate imi aduc  aminte
iubirea mea de alta data

si pot  sa fie-n lume stele
si luna si privighetori
daca din lacul amintirii
tu rasari numai rareori

cum imi tresara a mea inima
de cate ori mai bate vantul
ca intre noi e lumea toata
ca intre noi e-ntreg pamantul...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu