Namaste

Namaste

joi, 17 iulie 2014

DACA ZILE VOR MAI TRECE

 
daca zile vor mai trece
peste inima mea franta
am sa scriu in lungi poeme
dorul care ma framanta

daca vor mai trece clipe
din care ai sa lipsesti
voi canta in mii de versuri
cat e greu e sa iubesti

daca vor mai trece anii
si tu nu-mi apari in cale
voi canta din a mea harpa
cantece de dor si jale

daca nu iti mai vad ochii
si pe tine ,draga mea
am s-arunc de tot condeiul
harpa o voi sfarama

ca nimic nu imi alina
dorul care ma sfarseste
numai gura ta de roza
ce-mi spunea ca ma iubeste ...

Venita din stele

tu ai venit din ceru-nalt
cand lumea inca nu era
cand era numai visul meu
unde erai mereu ,a mea


tu pentru mine-ai coborat
in lumea fara de hotar
si nu stiam atunci iubito
ca-mi vei lasa inima-n jar

eu ard de focul tau navalnic
 in mine e un rug aprins
 nu esti ca sa imi stingi durerea
si cad de dorul greu invins

mai  strig in gand numele tau
o tu prea dulce adorata
pierdut in al durerii hau
te vei intoarce tu vreo-data?

de pasii tai ,de gura ta
de parul tau unduitor
de pietrele ce  vei calca
de toate astea imi e dor

si anii au trecut prea greu
am ars ca rugul cel aprins
cand oare te voi revedea
altfel decat in al meu vis?



Una dintre toate

tu esti dintre toate una
cea mai frageda faptura
ca o floare de crin alba
delicata ,blanda,pura


tu esti una dintre toate
frumoasa mai presus de fire
nici ale cerului reci stele
nu te intrec in stralucire

ca tine nu-i in lume nimeni
ca  sa inalte a mea iubire
acolo unde canta ingeri
sa o-ncununi cu fericire

 tu esti  cea mai desavarsita
si trupul tau fara cusur
ca  floarea-abia imbobocita
ca diamantul cel mai pur


nu sunt cuvinte sa te-asaman
ca tine nici ingerii nu-s
cea mai frumoasa dintre oameni
 si de cuvinte mai presus

inca ma mir de tot ce esti
parca nu m-am trezi de tot
ca pentru mine te-ai nascut
a crede eu inca nu pot


dar te privesc in visul meu
cand ma cufund in noaptea grea
cum dormi ascunsa in amintire
iubirea mea, comoara mea...


 FRUMOASA BAIADERA

dansa frumoasa baiadera
pe cantec aspru de pustiu
ardea in ochii ei iubirea
si dansul ei parea mai viu

cu pasii marunti bate-n nisip
alerga,sare ,se roteste
ma uit pierdut la al ei chip
ca-i chipul care ma iubeste

se inveleste-n parul blond
ce ii ajunge la calcaie
ca in vesmantul de matase
ce pielea alba o mangaie

cu ochii aprinsi in ochii mei
danseaza fara de ostenire
ma invelesc in dansul ei 
ca intr-o mare de iubire

surad si cant in gandul meu
ca ea danseaza pentru mine
desertul parca infloreste
ca strabatut de ape line

zboara,nu calca pe nisip
cu trupul nalt si avantat
parca ma-ndeamna s-o sarut 
ca ea ma baga in pacat

si pe sub stele stralucind
vrajit de dansul ei serpesc
sub umbrele de tamarind
pana la ziua  o iubesc...



2 comentarii: