Namaste

Namaste

luni, 14 iulie 2014

MAREA SI TU

 
marea albastra lin fosneste
ca rochia ta pe albe dale
de mersul tau imi aminteste
cand flori iti rasareau in cale


ale ei valuri unduioase
de parul tau mi-aduc aminte
cum valurea pe umeri albi
si ma lasa fara cuvinte


si glasul valurilor pur
de glasul tau imi aminteste
cum imi sopteai incet in jur
''stii tu cine te iubeste?''

in ochii marii, ochii tai
imi pare ca se oglindesc
si scanteierea de vapai
de tine imi reaminteasc


si pescarusii in al lor zbor
inalt,spre cerul instalat
imi amintesc de al tau dor
ce mii de secoli l-am purtat


tot ce e-n jur e plin de tine
de amintirea ta amara
si cer si zbor si ape line
si tot cea ce ma-nconjoara


te regasesc in orice loc
 te am in orice amintire
ma-ntreb de voi avea noroc
sa te gasesc ,a mea iubire

sa fi aici,langa talazuri
si sa alergi in zbor pe plaja
sa te privesc cu bucurie
sa cad rapus de a ta vraja

sa fii aici,dulce faptura
macar o clipa in vesnicie,
dar sunt doar eu si marea asta
singur pe plaja cea pustie...
 

 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu