Namaste

Namaste

joi, 10 iulie 2014

MESAJ DE LA NADA KUMARA



Dragilor ,am primit in vis un  mesaj de la iubita noastra Nada.Eram sus ca de obicei,nu stiu sigur in ce corp,pentru ca imediat m-am trezit ca  sa nu uit mesajul.Eu stateam jos,Nada in picioare si eu ii zic ei:


-Nada,ce ar fi sa le spui tu din nou mesajul ala de la noi,ca poate unii nu au inteles bine!

Nada se uita la mine si incepe sa zica mesajul,care aparea si pe un ecran in acelasi timp. Avea o voce dura si taioasa.

''Mesaj pentru echipa de la sol.

 Vrem sa spunem ca pentru noi nu conteaza ce se intampla cu aspectele si extensiile care nu isi fac datoria.Noi nu vom face nici o misiune de salvare pentru nimeni.Daca nu faceti ceea ce trebuie,noi acolo va lasam''.

Apoi a spus ceva ce nu avea legatura cu acest mesaj,ci era in acelasi context dar era adresat cuiva personal.Ultimele cuvinte ai fost''Adio Floriana''...Cu acestea m-am trezit de tot.

Dupa cate vedeti si Nada a schimbat registrul,semn ca pe undeva treaba nu merge tocmai cum am dorit.Sper ca lucrurile sa se indrepte spre bine si urmatoarele mesaje sa fie de felicitari...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu