Namaste

Namaste

joi, 31 iulie 2014

IN NOAPTE

 
Cand tu apari in vise noaptea
luceafar bland si iubitor
in visul meu iti simt iubirea 
cum trece ca un  vag fior

cum te apleci la patul meu
sa ma saruti incetisor
eu te visez ca o icoana
un chip suav si plin de dor

tu ma privesti atent si tandru
respiri incet si ma privesti
eu nici nu stiu ca esti aevea
eu doar visez ca ma iubesti

din ochii tai curge lumina
pe perna mea eu dorm usor
tu mai imbratisa  iubite
ca simti ca te topesti  de dor

dar eu pierduta in uitare
nici nu as stii cine mai esti
cu ochii straini ti-as privi chipul
din somnul greu de ma trezesti

si cum m-ai strange langa tine
dar stii ca asta nu se poate
eu stau in trup de muritoare
tu esti luceafarul din noapte...
 

2 comentarii:

  1. Namaste, Nada-Lya! Felicitari pentru toate poeziile pline de Iubire Divina! Te imbratisez cu toata iubirea mea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Namaste, Nada! Namaste Lya! Nada, draga mea, imi cer scuze, dar abia azi mi-am dat seama ca am gresit ieri cand ti-am scris Nada-Lya , deoarece tu esti doar Nada si n-ai fost niciodata Lya, chiar daca acum te afli in corpul Lyei, dupa cate am perceput eu. La fel nu ai fost niciodata Maria, chiar daca ai fost in corpul Mariei. Va imbratisez cu toata iubirea mea!

    RăspundețiȘtergere