Namaste

Namaste

duminică, 27 iulie 2014

CHIPUL IUBIT

 
din negura uitarii
cand chipul tau rasare
o ,dulce amintire 
cat te iubesc de tare

credeam ca te-am uitat
ca te-am pierdut pe veci
dar uneori apari
din negurile reci

chip iubit,te-ai dus
asa departe esti
pierdut in alta lume
o lume de povesti

incet parca te vad
cu parul tau balai
te uiti cu ochii mari
din noaptea grea rasai

si parca imi zambesti
si bratele intinzi
cat vrei sa ma iubesti
cat vrei sa ma cuprinzi 

dar tu nu esti aevea
chip de demult uitat
si am simtit in suflet
ca nu m-am impacat

ca inca mai sunt lacrimi
si vechi pareri de rau
ca tot mai este inca
 in mine chipul tau

orice in lume as face
orice pret as plati
sa vii macar odata
sa te mai pot iubi

la pieptul tau vanjos
sa ma topesc incet
ingerul meu frumos
degeaba mai regret

ca nu e drum ce duce
in  locul unde esti
ramai pierdut de-a pururi
in vechile povesti...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu