Namaste

Namaste

marți, 15 iulie 2014

VIS - MESAJ SANANDA

 
Acesta este unul din visele pe care le visez de obicei cand sunt in corpul real Sananda.Aceste vise sunt cele care le visez primele.De obicei,aceste vise sunt pline de informatii dar cele mei multe sunt asa de codificate incat mi-e greu sa le transpun in cuvinte sau concepte obisnuite.Din cauza ca vin de la constiinta mea superioara ele trec prin mai multe filtre si raman din ce in ce mai putine informatii si acelea foarte simbolice , din care raman doar cu impresia la ce am visat,cu tabloul general ca sa zic asa.Am visat uneori ca primesc asa de multe date in viteza mare,din care nu pricepeam absolut nimic.Acest  vis a fost tot de acelasi tipar,adica in vis  totul se intampla pe mai multe planuri simultan.In ultima vreme am convorbiri cu copii nostri de sus,asa ca dupa Hilarion si Mihail care era acolo si asculta, a venit randul lui Metatron.Am visat ca aveam in mana ceva ca o plansa pe care scria Metatron,dar in acelasi timp Metatron era de fata.Vorbeam, dar fara sa deschid gura si in acelasi timp parca si citeam de pe plansa aia.Subiectul era unul interesant.Il spuneam lui Metatron:
-Vezi ,te afli in aceeasi situatie ca si mine.Eu  de unde vin,sunt o singura energie,dar sunt impartit in 7 raze si fiecare aspect al meu nu poate manifesta decat o raza.Eu sunt legat de un cordon de lumina de toate aspectele sau extensiile mele ,i-am spus  si parca pentru a exemplifica pe plansa aia a aparut Cristian Voicu  si eu ma vedeam legat de el  cu un cordon ombilical lumina.Era ca si cand ar fi fost si acolo pe plansa unde i-a aparut numele, dar in acelasi timp il vedeam pe el in realitate dar de dimensiuni foarte mici,ca si cand ar fi fost undeva jos ,departe de mine.Stiu ca am vorbit mult si explicit de parca Metatron se confrunta cu ceva legat de aspectele lui,dar numai impresia la ceea ce am vorbit mi-a mai ramas. Si se pare ca asa de mult am tinut sa spun asta ca si in urmatorul vis am spus din nou asta..ca sunt o energie,ca sunt format din cele 7 raze ale curcubeului si le repetam de la rosu la indigo,si am impresie ca incercam sa imi spun ca materia este construita din cele 7 raze si daca le retrag pe rand ,toata materia se destrama..ceva asemanator.Din aceste vise e greu sa intelegi sensul exact a ceea ce spui dar intelegi intuitiv ceea ce doresti sa iti comunici.Nu stiu daca asta are legatura vreo situatie de aici de jos,dar stiu ca am insistat sa primesc aceste informatii,strecurate chiar si in visele obisnuite.Indiferent ce o fi,am considerat ca e important de stiut.Poate se va completa cu alte visuri si voi afla ulterior care era importanta informatiilor de acum. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu