Namaste

Namaste

vineri, 8 august 2014

IMI DORESC




Imi doresc o zi intreaga
Doar in brate sa ma tii!
Apoi, poti sa pleci,Iubite,
La cei care le-apartii.

Imi doresc,sub clar de Luna,
Sa-mi soptesti incetisor,
Iar vioara sa-ti rasune,
Cant sublim,atins de Dor.

Imi doresc ca Focul Sacru
Sa ti-l dau,sa-l iei cu tine,
Si atunci cand Inima stii-va,
Sa se-ntoarca iar, la mine!






IUBIREA

Acum ,cand te revad ,ca si odinioara,
Emotii si sclipiri in ochi apar,
Si nu ne trebuie averi sau juraminte,
Caci ne vom cauta si-ntregi,
Ca totdeauna Jumatatea,
Cauta dreptul sfant de a iubi,
Si niciodat' uitarea cea adanca,
Nu va avea putere-asupra ta,
Vesnic iubite, sa tii minte:
Iubirea-i sfanta
Si vesnic jumatatea isi va cauta!

AUTOR:VENUS KUMARA

4 comentarii:

  1. Multa simtire buni..din nou imi place tare! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce face iubirea din noi,Buni
    Poeti,Poeti de mare clasa
    Si vor mai urma cu siguranță,
    Ca iubirea Divina nu e o alta

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc din Inima Suflete dragi, dar stiti de unde vine inspiratia mea si ce misiune am, nu? Sinele meu Inalt imi sufla printr-un corn de Argint vorbe potrivite direct in Inima si eu le scot de acolo pentru Flacara iubita!

    RăspundețiȘtergere