Namaste

Namaste

vineri, 22 august 2014

SUFLETE INGEMANATE




Azi te-am vazut,erai acelasi,mi-ai zambit
Iluzia insa nu-si pusese amprenta peste tine pentru ca indata te-am simtit in mine,te-am simtit...
Am privit in ochii tai si am stiut la ce privesc,in ciuda aparentelor totul era asa firesc
Insa adevarul doar noi doi il stim si de acum tarziu in noapte o sa ni-l soptim
Ma recunosti,te recunosc si tot ce este in afara noastra-i de prisos...
Stiu ca ai vazut un univers in ochii mei si ma adori inca cu si mai mult temei
Pastrez si acum parfumul tau,lipit de pielea mea
Si nu as vrea sa apartin vreodata altuia...
Ne inchidem in a noastra lume,a noastra lume
Vom arunca cheia si vom fi doar noi,doar noi
Doua suflete ingemanate in vapai...



Pentru Flacara mea Geamana
Cu Dragoste...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu