Namaste

Namaste

vineri, 29 august 2014

STEAUA DIN MINE




Arde aprins o stea in mine
si sufletul imi parjoleste
ma uit cu ochii mari la tine
la sufletul ce ma iubeste

tu taci,ca nu ma recunosti
vezi doar ce e pe dinafara
degeaba te privesc mereu
de ochii mei incep ca sa doara

nu vezi nimic la mine-n suflet
eu nu ajung la ta inima
se stinge-n mine o stea incet
si norii grei incep sa vina

nu te cunosc cand te privesc
acesta sigur nu esti tu
nu stiu daca te mai iubesc
ca tu mereu imi spui doar''nu''

si asa viata dupa viata
am aparut in calea ta
acum iti spun ultima oara
te rog ,te rog nu mai pleca

deschide-ti inima ta franta
de ranile altor femei
ca fiinta  care  te iubeste
se afla chiar sub ochii tai

si strange-ma odata in brate
ca eu sunt ,eu iubirea ta
nu te uita tot mai departe
ca-n mine tot mai arde-o stea ...


Pentru Sananda mereu...

2 comentarii:

  1. Buna ...
    Aici inima de gheata , ala care traieste din amintirii ...




    RăspundețiȘtergere
  2. Mama, da mult sex in cuvinte si foto,
    Ce faceti bre aicea, agentie matrimoniala?

    RăspundețiȘtergere