Namaste

Namaste

vineri, 22 august 2014

STEAUA TA


Atunci cand ma gandesc la tine uneori,resimt caldura si fiori
In tine este ceva ce imi trezeste induiosare,iar uneori ma vreau lipita de inima ta mare
E ceva placut,familiar,de Acasa,n-as pleca,ma surprind ca-mi este dor de imbratisarea ta...
Ma mai gandesc in noapte la ochii calzi si blanzi,eu ii cunosc si stiu ca sunt de dragoste flamanzi
Atunci cand gandurile noastre se unesc,se-intampla sa rasara ceva nepamantesc
Ma mai gandesc ca poate nu e bine,ce se intampla acum cu mine,nu-i firesc
Insa prezenta ta imi este necesara,ca si zefirul  care ma inconjoara
Nu as renunta vreodata la iubirea ta,ea-mi aminteste mereu,mereu ca sunt o stea
Pierduta in cer nemarginit,dar regasita de catre cel iubit...
Sunt steaua ta.


Pentru un Suflet Special,cu toata dragostea mea


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu