Namaste

Namaste

luni, 14 iulie 2014

PRIMA IUBIRE





la inceput eram doar noi
si nimeni de jur imprejur
stateam pe plaja alba goi
 tu suflet pur,eu suflet pur

nu cunosteam nimic din lume
in inocenta varstei nostre
si nu ne cunosteam pe nume
 stateam sub cerul  gol de astre

eu te priveam asa dormita
cu trupul alb si unduios
erai deja desavarsita
ca-n visul meu cel mai frumos

cu parul blond ce te-nvelea
ca mantia cea matasoasa
 pareai din stele,mandra stea
tu dintre toate cea aleasa

nu ma mai saturam de tine
si de albeata carnii tale
de sus cadeau in valuri line
cu fosnet stins,mii de petale

si nu indrazneam sa te ating
in ceasul greu al inserarii
ca poate ai sa te topesti
cum se topeste spuma marii

cu ochi mari ,cuprinsi de dor
cu inima batandu-mi tare
te-am sarutat  asa usor
ca valul linistit de mare

tu ai deschis ochii tai mari
si m-ai privit intaia oara
ai spus incet primul cuvant
si te-ai lipit de mine goala

ce am simtit a fost furtuna
in trupul meu fara de pata
si te-am cuprins dulce minune
si te-am iubit intaia data

a fost explozie e stele
au fost placeri nemasurate
tu esti izvorul de iubire
si am baut pe saturate

 apoi in linistea din urma
dupa ce focul ni l-am stins
ai intrebat cu inocenta
''iubitul meu,a fost doar vis?''

te-am strans usor la pieptul meu
 tu te-ai lipit cu un suspin
ti-am spus''asa va fi mereu,
la sanul tau am sa revin''

doar noi in lumea de-inceput
eu tu si universul tot
pierdut in caldul tu sarut
in fericire eu innot

cu sufletul plin de iubire
atins de vraja ta mareata
 ma pierd de tot in ochii tai
te strang mereu la mine-n brate

si trupul tau cel arzator
si ochii dulci,a mea minune
esti darul de la CREATOR
esti darul de-nceput de lume..



 





 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu