Namaste

Namaste

miercuri, 30 iulie 2014

NOI

noi nu cunoastem durerea,nici moarte
numai iubire fara de chin
nu stiam cum e cand ceva ne desparte
dar acum stim

noi suntem ca si vesnicia
fara de hotar
nu stiam cum e sa fim oameni
acum avem habar

in  lume reala exista nici chin
si nici plans
acum un munte de durere
noi am strans


dar totul va trece si albele zile vin
doar  fericire
nu stim cum altfel sa traim
fara iubire

 si nu vom uita ca am gustat
din amar
e ceva ce nu am incercat
in zadar

acum stim tot ce se poate
nimic nu e ascuns
am trecut de multe ori si prin moarte
dar  e de-ajuns

ne trezim in lumea reala
si tu si  eu
eu vesnic iubita ta  zeita
tu  vesnic iubitul meu zeu...

2 comentarii:

  1. ..."nu stiam cum e sa fim oameni
    acum avem habar
    in lume reala exista nici chin
    si nici plans
    acum un munte de durere
    noi am strans..."
    Uite...m-ai facut sa plang .Namaste . Fii binecuvantata surioara mea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Namaste!Se pare ca te-ai regasit in ceea ce am scris--era pentru noi toti...o reamintire a ceea ce suntem,fiinte de lumina.

    RăspundețiȘtergere