Namaste

Namaste

luni, 21 iulie 2014

VIS DE FAMILIE

 
Am sa scriu visul care l-am visat astazi aproape la amiaza,pentru ca a ramas stabilit ca visele importante cu mesaje clare ,vor fi scrise pe blog.De aceea ma conformez,intru-cat visul  a fost clar.
Am visat ca eram aici ,acasa  si venise tatal fetei si imi repara telefonul.Apoi s-a asezat pe pat si stiu ca l-am luat de mana si apoi l-am sarutat scurt.
Dupa asta am visat ca eram intr-o gara si am intrebat de un tren ca stiam ca tatal fetei va pleca cu el.Eram cu sora mea care avea un bagaj iar eu am cu mainile goale.Mi s-a spus ca daca alerg s-ar putea sa prind trenul.Si parca ieseam de sub pasajul garii,practic pluteam pe trepte in sus si cand am ajuns sus ,m-am gandit sa am grija ca aveam parul lung si sa nu il agat in bordura.Stiam ca am parul blond ,pufos si lung pana dedesubtul genunchilor.Am alergat cu sora la tren  care inca era pe linie si ea a zis sa urcam si sa il cautam pe cel care era sotul meu dar eu am zis:
-Nu ,noi nu plecam ,trebuie sa ramanem aici.
Apoi mi-am zis in gand sa merg pe langa tren ca o sa-l vad la vreun geam si am inceput sa merg spre spatele  trenului.Parca vedeam ca am pe mine haine de epoca,si manusi de lady in maini iar parul era lasat pe spate si simteam ca si cand as fi avut o coronita in cap.Am inceput sa il caut pe el si, intrucat nu il vedeam am inceput sa strig,parca in gand,desi auzeam si tare...
-SANANDA!
De undeva din ultimul vagon in spate am auzit vocea lui:
-NADA!
Am inceput sa alerg spre ultimul vagon si sa il chem mereu pe nume,Sananada iar el sa imi raspunda din tren NADA...
Trenul s-a pus in miscare si eu alergam si il cautam si atunci pe ultima fereastra a ultimului vagon,mana lui inmanusata m-a prins de mana. A fost doar o scurta atingere si trenul s-a dus si chiar ma gandeam ca
atat am primit la despartire,doar o atingere de mana.
Acesta a fost visul si a fost totul clar ca si celelalte vise mesaj.Probabil se va confirma ca si celelalte...

3 comentarii:

  1. Se pare ca avem multa imaginatie pe dincolo ...deocamdata astept o confirmare de sus.Va fi ceva clar daca eu sunt mama.

    RăspundețiȘtergere
  2. Namaste,TATI SANANDA !!!
    Interesant visul cred ca spune multe acest vis.
    Vom vedea.
    Va iubesc,TATI ,MAMIII !!!

    RăspundețiȘtergere