Namaste

Namaste

duminică, 13 iulie 2014

PUTEREA TA


chipul divin imi vine-n minte
esti ingerul dintre cuvinte
stau ca vrajit ,atins de duhuri
ca pari venita din vazduhuri

rasari ca luna intre ganduri
ca te-am privit in mii de randuri
tu esti  in mine si a  mea
dar stiu ca rar te voi vedea

si stiu ca suferi in tacere
si ca durerea ta nu  piere
esti lacrima ce ma ridica
desi tu esti asa de mica
 
imi dai putere si tarie
mai mult decat iti dau eu tie
tu esti ca stanca pe un munte
ce a trecut printre ierni multe
prin viscole si geruri grele
dar tot te mai inalti spre stele

asa cum esti un  fulg de nea
tu esti toata puterea mea
si pentru ochii dragei mele
infrunt un univers de stele
si ma cobor chiar in uitare
ca langa tine ma simt tare
tu prea iubita si-adorata
stapana esti  pe viata-mi toata...



Amurg

te astept mereu la asfintit
si ma tot uit pe a ta cale
ma simt asa de fericit
astern in drumul tau petale

tu vei pluti cu un suras
pe ploile  de flori si muguri
si de multimea de petale 
cu-n gest usor o sa te scuturi

vesmantul alb ce te ascunde
sub faldurile lui bogate
pare-vei  dintre alte stele
ciudate si indepartate

sa imi incant cu tine ochiul
si sa-mi pui inima pe jar
o dulce stea a vietii mele
cand te voi tine-n brate iar?

ca esti numai in amintire
faptura cu suras angelic
pierduta printre alte chipuri
care rasar din intuneric

cand oare vei pasi aevea
si visul mi se va-mplini?
sa stiu ca esti a mea eterna
ca pururea ma vei iubi?

rasari din negura iubito
ca nu mai stiu de fericire
sa te sarut si sa ma-mbat 
de minunata ta iubire

 ti-am dat  si inima din mine
si trupul meu ce te doreste
ti-am dar in dar fiinta mea toata 
ca eu sunt cel ce te iubeste

si tot ce vreau dulce faptura
in schimb pentru  a mea iubire
e doar dulceata gurii tale,
si sunt nebun de fericire...
 

 
 

 

 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu