Namaste

Namaste

marți, 15 iulie 2014

VIS DE VARA

 
pe cer trec nori ,albe fantasme
ma uit cum trec si ma gandesc
ca va mai trece inc-o vara 
fara cea care o iubesc


si stad cu fruntea grea pe mana
parca o vad venind din zare
cu pasii ei usori si repezi
mergand pe-a timpului carare

cu ochi mari si albastrui
ea ma priveste intrebator
si imi sopteste cu sfiala
de mine oare ti-a fost dor?

iar eu cu inima batand
o sa o prind la mine-n brate
o sa-i dau parul de pe chip
sa-i vad o clipa dulcea fata

si voi privi-o cu nesat
si ii voi spune ..da ,mi-e dor
iar ochii mari si minunati
ma vor privi intrebator

si ca sa-i dovedesc ce simt
voi saruta-o cu ardoare
si chipul ei va inflori
cum infloreste orice floare

apoi pierduti in reverie
sub pomi ne vom imbratisa
voi face asa ca-n vesnicie

inima mea sa fie  ta 

dar norii trec,visul sfarseste
sunt singur pe al lumii drum
fiinta  care ma iubeste
e dusa-n lumea ei ,oricum

asa imi trec a mele zile
tacerea grea sa o ascult
tu ai plecat pe veci  copila
si ne-am iubit asa de mult

vor trece ani ,vor trece lumi
eu insa stau si te astept

si chipul tau in veci ramane

ascuns in inima din piept...


LASA MAREA

lasa marea sa se zbata
sub talazurile inspumate

tu inima-ti linisteste
sa auzi a mea cum bate


lasa vantul sa alerge
peste camp fara oprire
tu opreste-te o clipa
ca tu esti a mea iubire

lasa norii ca sa zboare
peste vai si peste munti
tu opreste-te o clipa 
numai ca sa ma saruti

lasa timpul sa se duca
cand te tin langa inima
nu conteaza decat clipa
cand de dor ea este plina

lasa totul ,orice lucru
care iti cernea privirea
uita-te in ochii mei
si vei stii cei fericirea...

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu