Namaste

Namaste

marți, 22 iulie 2014

POEMELE NADEI

 
nascuti fiind din iubire
 e intaia zi  sub luna
cuprinsi de fericirea
de a fi doar impreuna

pe pieptul tau puternic
imi las trupul fierbinte
si in urechi,iubite
spui vorbe sa ma-linte

simt inima cum bate
si bate cu putere
eu stau asa pierduta
cuprinsa de placere

cand ma privesti de-aproape
privirea ta ma-incanta
desi nu stiu mereu 
ce ganduri te framanta

sarutul meu iti pare
ca dulce e ca mierea
parca-n cuvinte dulci
vorbeste si tacerea

mereu la tine-n brate
eu stau fara incetare
si simt in orice clipa
cat ma iubesti de tare 

sa fiu cu tine vesnic
e unica dorinta
si stiu ca tu iubite
vei face-o cu putinta

si asa in intuneric
o fiinta ,numai una
noi ca un singur suflet
visam sub clar de luna...


POVESTE

un print pierdut in codru
isi mana alene calul
si merge fara tinta
unde il poarta valul

e nalt cu ochii ca marea
si mandra e privirea
scruteaza departarea
si nemarginirea

cu chipul alb si palid
de o frumusete rece
parea un inger care
prin lumea noastra trece 

si cum mergea pe ganduri
el vede prin tufis
cum  curge un fir de apa 
prin  verde  lastaris


pe iarba inflorita
dormea o dulce zana
cu parul lung balai
avea drept perna ,o mana


printul se opreste
si de pe cal coboara
rapit de frumusete
pentru intaia oara


si se apleca tandru
spre acea necunoscuta
si fara ca sa vrea
pe buze o saruta


fata deschide ochii
ochii de peruzele
si vede chipul lui
ca rasarit din stele


''cine esti tu'',intreaba
iar vocea ei rasuna
ca clinchetul de stele
ca picurul de luna


''eu ma numesc sananda
si nu stiu cei cu mine
ca m-am pierdut de tot
privindu-te pe tine


simt ca inima arde
nu stiu ce tulburare
in inima sopteste
de te privesc mai tare


si cum stau langa tine
si te ating usor
simt ceva in al meu suflet
cred ca ii spune dor


si-mi vine sa sarut
o dulce gura ta
dar nu stiu draga zana
daca ma vei lasa''

ea rade in nestire
in brate il cuprinde
si gura ei de roze
spre gura lui intinde

si amandoi in codri
sub ramuri  verzi de pluta
 ei afla incet iubirea
iubirea nestiuta

apoi pe calul alb
ei doi se pun calare
si urma lor se pierde
si se topesc in zare

in urma lor povestea
se canta langa foc
ca au trait iubirea 
nascuta din noroc


Asta-i povestea noastra

mereu tu ma gasesti
 oriunde sunt in lume
pentru ca ma iubesti

si in povestea asta
vom fi doar tu si eu
eu, dulcea ta printesa
tu ,vesnic printul meu...


 






 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu