Namaste

Namaste

miercuri, 14 ianuarie 2015

POEM PENTRU IUBIREA MEA


iti scriu din inima-un poem
iubirea mea abia gasita
sa-ti spun ce simt eu nu ma tem
si sa-ti dau dragoste infinita

mie sufletul ocean de dor
mi-s ochii mei plini  de uimire
eu nu credeam ca asa usor
imi vei aduce fericire

eu  stau cu gandul  doar la tine
si inima imi bate-n piept
un orologiu ce masoara 
tot timpul cat te mai astept

dar stiu ca nu va fi prea mare
distanta care ne separa
iubirea mea-i mereu mai tare
decat tot ce ne impresoara

te simt adanc ascuns in mine
ca o comoara abia gasita
iubirea mea ,esti tu de-a pururi
si fericirea nesfarsita...

 pentru R.R
 

2 comentarii:

  1. Namaste scumpa Lya! Foarte frumoase poeziile! As vrea sa comentez la toate caci toate im plac, si cine stie poate chiar am sa o fac! Am simtit azi un fior ,ca un gand care ma cheama , spre cuprinsul norilor, si mai departe el ma indeamna ,ca sa caut in familia stelelor ,pe cea mai stralucitoare dintre ele, ce tot mai des apare , in toate visele mele! Mi-a trebuit o noapte intreaga sa incropesc toate aceste versuri, la mine nu se aplica notiunea de "poezie la minut" :) Si chiar pot spune ca ,te iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Namaste dragul meu!Vad ca te-ai ostenit nu gluma sa scrii...e buna pentru inceput.Ce e mai important insa ai spus in ultimul rand.Te iubesc si eu!

    RăspundețiȘtergere