Namaste

Namaste

miercuri, 5 noiembrie 2014

RASAR PE UMERI


rasar pe umeri stele goale
si ochii tai ca doi luceferi
nu inceteaza sa ma minta
nu stiu ca si tacerea doare

tu esti lumina indepartata
a unui far care se stinge
in lumea cea adevarata
putea-te -voi vreodata atinge?

nu mai astept ca rasaritul 
sa mi te scoata iar in cale
tu esti de-a pururi adormitul
pe care il privesc cu jale

cand floarea dulce a amintirii
incet s-a ofili in glastre
tu dormi in numele iubirii
tu zaci pe inimile noastre

nu te-nteleg ,nu te mai caut
flacara mea aproape stinsa
soptesc in mine voci de flaut
cad  florile de ger atinse


in somnul tau asa de greu
prin visele de sub pleoape
exist cumva acolo eu
sau lasi uitarea sa ma-ngroape?

tu adoratul meu frumos
tu ma ranesti asa de des
tu imi faci drumul dureros
apoi imi zici..asa-i ales

coboara stele printre noi
cobor si eu din nemurire
cad peste lume triste ploi
cuvinte triste..de iubire

Un comentariu:

  1. Lya,as vrea sa pot gusta poeziile tale si nu cred ca sunt rau intentionate. Si nu stiu la ce folosesc,eu unul nu prea le vad sensul...Si poanta(de la..Ponta vine cred eu),de pe facebook de atunci cand pretindeai ca erai Sananda ,prin care chipurile ma amenintai intr-un fel chiar voalat fiind,nu poate avea efecte...Nimeni dintre noi nu este decat un aspect cel mult ,la aceste fiinte/spirite cu nivelul lor de evolutie ,si pentru a ajunge la acest nivel si a coincide este un drum mult prea lung. Si in plus ,cum sa ameninte Sananda ? Nici el nu ar face asta ,caci si el la randul lui nu are cum, si in plus el raspandeste iubire, nu amenintari cu nimic. Si eu, daca si cand as fi Reginald cum si de ce sa amenint ,si pe cine ? Si de ce as face-o ? Daca vreau si eu sa raspandesc/mentin iubirea, si sa fiu in Lumina, nu am cum si de ce sa amenint cu nimic,pe absolut nimeni. Telul nostru este unirea cu Creatorul, si coincidenta cu fiintele de inalta vibratie ce le reprezentam ,in felul nostru si pe puterile noastre si asta vom face/fi. Nici pe aceea ce se numea/numeste Nada, si in trecut ,si m-a atacat cu felurite abordari marginale, nu am inteles-o. Si aici in afara de plimbarile pe blog ,si cu alte decoruri si etc. nu am vazut nimic. Iar despre "clanul" Kumara raspandit pare-se, numai in afara tarii mai mult,(ca si cum aspectele lui Iisus de acum fireste) numai de unde e mai bine ca viata ar putea fi, iar nu spune mare lucru. Ca si cum toate aceste aspecte ar fi cumva acum, doar intre oamenii mai putin necajiti ,caci in exterior(afara cum ar spune unii...) nu este ce e aici ; nu degeaba au plecat multi, si si-au luat lumea in cap.... Ce sa inteleg ca aceste aspecte de acum ,nu suporta sa fie oarecum solidari cu suferinta noastra a tuturor? Si tu o duci binisor Lya,si Cristian Voicu si destui, si stii doar cu batai pe umar(vroiam sa spun meditatii) nu prea ne incalzim nicaieri...Si mai apare uneori cineva(Marius-Adrian Cretu se pare), si nici el nu prea sufera de nimic, si face doar teorii si atat...De plictiseala si prea multe reluari, am inceput sa citesc blogul mai rar si pe sarite ca ....e cam gata. Mai degraba citesc de la altii, ca aici nu prea mai am ce....In rest cam stii ca am destula dreptate, chiar daca nu recunosti.

    RăspundețiȘtergere