Namaste

Namaste

vineri, 27 iunie 2014

EU SI ILUZIA


 

Sunt trestie in vant si nu ma frang
desi trecut-au peste mine vanturi rele 
in asfintitul lumii am sa strang 
durerile ce n-au fost ale mele

in ape limpezi imi oglindesc marirea
si adun in mine toata stralucirea 
sunt doar o trestie firava
dar am in mine toata nemurirea

vad noaptea asta care s-a  sfarsit
si stiu ca alta lume  vine-n zori 
cresc  aripi ca  sa zbor  spre   stele
cresc aripi  ca  sa trec de nori


sunt o inima tare,prea calita
si orice-ar fi in drum ,nu voi cadea
orice furtuna care va veni din zare
nu ma va da inapoi din  calea mea

ca toate sunt un joc ,doar o parere
durerile,iubirile si moartea chiar
acum cunosc in mine adevarul 
si n-am trait o viata in in zadar...

sunt doar o  trestie firava-n vant
dar am invis iluzia  pe pamant...
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu